ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΙΣΚΩΝ

ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΥΛΙΩΝ

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ (ανασκοπήσεις - λίστες)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΑΡΘΡΑ

Μέσα Μουσικής Ενημέρωσης

ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΙΣΚΩΝ

Η σελίδα αυτή σταμάτησε να ενημερώνεται με τη διάλυση των Κόρε. Ύδρο.
Για τυχόν νεότερες αναφορές ανατρέξτε στην επίσημη σελίδα του συγκροτήματος στο facebook.

KY78

Απλές Ασκήσεις στον Υπαρξισμό

JAZZ & ΤΖΑΖ, #244-245 (07-08.2013)
[Φώντας Τρούσας]
"Υπάρχουν πολλά εξαιρετικά τραγούδια στις «Απλές Ασκήσεις στον Υπαρξισμό». Μερικά, δε, είναι από τα ωραιότερα που έχουν γράψει έως σήμερα οι Κόρε.Ύδρο. και οπωσδήποτε από τα ωραιότερα της ελληνόφωνης δισκογραφίας τα τελευταία χρόνια. Όλα, μεν, ξεκινούν από το λόγο, τον στίχο, αλλά δεν μένουν εκεί μόνον. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν τις μελωδίες στο πετσί τους." [ολόκληρη η κριτική]

SONIK, #87 (07-08.2013)
[Άρης Καραμπεάζης]
"[...] οι ΚΥ συνεχίζουν απλά να κωδικοποιούν στα καθ' αυτών το μείγμα ελληνικού τραγουδιού και αλλοδαπού (αλλά όχι εισαγόμενου) DIY-INDIE-UNDERGROUND (για τις μάζες) attitude, που όποιος τυχόν το εξετάσει προσεχτικά, θα παύσει τις μαλακίες και τα πολλά-πολλά εναντίον τους και θα υποχρεωθεί επιτέλους να τους ακούσει. [...] Μετράω 9-10 αριστουργηματικά τραγούδια σε ένα σύνολο από 13 και για αυτά που αφήνω από έξω δεν βρίσκω να πω κάτι αρνητικό." (*****/*****) [ολόκληρη η κριτική]

EUROPOPMUSIC, 05.2013
[;]
"Under so much pretence this could be a top heavy album. But although complex and hard the grasp at first listen there is some real progpop magic going on. Kore.Ydro shows itself the Greek pop equivelant of The Mars Volta and unique within the European rockscene. Tempo changes, noise eruptions and twinkling piano melodies alternate without pushing each other away. It is by far their most complex album to date. Not meant for casual listeners." (***/*****) [ολόκληρη η κριτική]

ΠΕΤΑ ΤΟΝ ΑΕΤΟ ΣΟΥ (tumblr), 30.05.2013
[Χρόνης Γιαννάκος]
"[...] η ιδιαίτερη αυτή μπάντα από την Κέρκυρα, με τον αιχμηρό στίχο και τον ιδιαίτερο frontman/ερμηνευτή μας παρέδωσε έναν ακόμα όμορφο, ενδιαφέροντα, ιντριγκαδόρικο και μουσικά άρτιο δίσκο, μια σύνθετη άσκηση στην καθημερινότητα." [ολόκληρη η κριτική]

FRIDGE, 28.05.2013
[Γεωργία Μυριδάκη]
"Και αν χρειάζεσαι έναν και μόνο λόγο για να αποκτήσεις αυτό τον δίσκο, πάρε τούτο: μερικά χρόνια μετά (ας πούμε 20) θα είναι ένα από τα "πράγματα" που θα παρουσιάζουν αυτή την μαύρη και δύσκολη εποχή οσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένα γίνεται." (*****/*****) [ολόκληρη η κριτική]

ATHENS VOICE, 21.05.2013
[Μάκης Μηλάτος]
"Κι ενώ το στοχαστικό επίπεδο διευρύνεται και βαθαίνει, η μουσική τους δεν δείχνει την ίδια κινητικότητα κι επιθυμία (παρά το μικρό της φλερτ με την τζαζ προς το τέλος) να διευρυνθεί και να δοκιμάσει, παραμένοντας εν πολλοίς με τα γνώριμα υλικά, αν και η διάθεση αυτοσαρκασμού και υπονόμευσης είναι πιο εμφανής, χαρακτηριστικό άλλωστε ολόκληρου του δίσκου. Θαρρείς και αυτή η παρέα δεν μπορεί να κρατηθεί και να μην κάνει και πλάκα, να μην ειρωνευτεί τα πάντα και -κυρίως- τον ίδιο της τον εαυτό." (***/*****) [ολόκληρη η κριτική]

ΕΛΑ ΜΕΣΑ, 21.05.2013
[Θωμάς]
"Σε μέρες που μια άψυχη λαϊκο-ποπ αισθητική ζει και βασιλεύει, οι Κόρε. Ύδρο. παρουσιάζουν ένα ολοκληρωμένο και γεμάτο δίσκο με κομμάτια ζωντανά και με εξαιρετικό τρόπο ενορχηστρωμένα." [ολόκληρη η κριτική]

NOISY, 20.05.2013
[Κατερίνα Νικολακούλη]
"[...] έχουμε να κάνουμε ίσως με τον πιο ολοκληρωμένο από μουσικής άποψης δίσκο τους, ξεφεύγοντας λίγο από τις μανιέρες του πιάνου και του απαγγελτικού στίχου. [...] από τα λίγα άλμπουμ στη σύγχρονη ελληνόφωνη ποπ ροκ σκηνή που περιγράφουν την παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα" [ολόκληρη η κριτική]

SAVOIR VILLE, 17.05.2013
[Ναταλί Σαϊτάκη]
"Το άλμπουμ είναι «σφιχτό», παρότι ξεκινάει σκαμπρόζικα. Εξελίσσεται σε μια εσωτερική διαδικασία «ανάγνωσης» της μουσικής τους. Η παραγωγή ταίριαξε τα «κρίσιμα» (ή μη) λόγια με πιάνο, βιολί, ρυθμούς bossa nova και τη φωνή του Π. Δημητριάδη που «πατάει» αχνά στις νότες, για να μην τις ενοχλήσει και για να δώσει τη «φωνή» όλης της μπάντας στο κοινό, μέσω της δικής του." [ολόκληρη η κριτική]

JUMPING FISH, 16.05.2013
[Παναγιώτης Μένεγος]
"[...] το trademark σαρδόνιο ύφος των ΚΥ αυτή τη φορά με μπερδεύει. Καταλαβαίνω για τι μιλάνε, αλλά δεν καταλαβαίνω τι θέλουν να πουν. Δεν μου λείπει μια θέση στη λογική του άσπρου-μαύρου, αλλά μια άποψη πέρα από τσιτάτα και λογοπαίγνια, μια τοποθέτηση πέρα από διαδοχικές στρώσεις σαρκασμού που τελικά μου δημιουργούν ένα inception ειρωνείας. [...] τα παιδιά ίσως μπορούν να ζήσουν και χωρίς Πανελλαδικές, αλλά μάλλον θα είναι χειρότεροι άνθρωποι αν δε διαβάσουν μερικούς ΚΥ στίχους" (7/10) [ολόκληρη η κριτική]

DART, 15.05.2013
[Ανθή Κανιούρα]
"[...] με τους ΚΥ παθαίνω ό,τι οι περισσότεροι με την κλασική μουσική (ας σημειώσω εδώ ότι κανέναν παραλληλισμό δεν επιχειρώ μεταξύ των δύο): κάθε επόμενη φορά που ακούω ένα κομμάτι ή έναν δίσκο, ανακαλύπτω ακόμη μία κρυφή ως τότε λεπτομέρεια, που με κάνει να το αγαπήσω περισσότερο." [ολόκληρη η κριτική]

MUSIC P@PER, 11.05.2013
[Μιχάλης Γελασάκης]
"Δίσκος που δεν έχει ενδιάμεσες καταστάσεις. Ή θα σου αρέσει πολύ ή καθόλου. Είναι θέμα γούστου και αισθητικής." [ολόκληρη η κριτική]

MiC, 11.05.2013
[Άρης Καραμπεάζης]
"Η βαθμολογία δεν έχει καμία σημασία (λέμε τώρα...), αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να τονιστεί ότι έχουμε όντως να κάνουμε με μια μορφή instant classic, έστω και ο χώρος που καλύπτεται αισθητικά όντως για άλλους προσεγγίζει το άπειρο, ενώ για άλλους παραμένει στα σκατά. Μπορώ να το δεχτώ αυτό. Και για τους ΚΥ και για οποιοδήποτε άλλο συγκρότημα προκαλεί τέτοιου είδους αντιδράσεις." (10/10) [ολόκληρη η κριτική]

TO SPIRTO, 11.05.2013
[Νίκος Ράλλης]
"Ένα μουσικό έργο που μου απορρόφησε την ψυχή, το μυαλό, με έκανε να βουρκώσω, ακόμη και να χειρονομήσω βιαίως, σαν ντράμερ, στη μέση του δρόμου." [ολόκληρη η κριτική]

ΓΚΟΥΡΜΕΔΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ (blog), 09.05.2013
[pakiboy]

"[...] δεν είχα όρεξη να ακούσω το δίσκο και να κινδυνεύσω να τραυματίσω την ευαίσθητη ψυχή μου. Οπότε έκανα αυτό που έκανε ο Μπάροουζ με τα τραγούδια του Μπόουι - διάβασα τους στίχους.
Και τώρα η μεγάλη στιγμή να πω την αποψάρα μου: Δε μου αρέσουν οι Κόρε Υδρο. Έχουν χάλια όνομα, -απ' ότι θυμάμαι η φωνή είναι γλυκερή και η μουσική το ίδιο- και οι στίχοι(-ποίηση) δε σώζουν το παιχνίδι."
[ολόκληρη η κριτική]

ROCKING.gr, 08.05.2013
[Πάνος Κατσούρης]
"Οι "Απλές Ασκήσεις Στον Υπαρξισμό" [...] έρχονται να αναδείξουν ολόκληρη την καριέρα των Κόρε. Ύδρο. σε τούτη την αλλοπρόσαλλη μουσική εποχή που αλλάζει τα στάνταρ στα κλασικά είδη." [ολόκληρη η κριτική]

ONE WILL BURN MUSIC (blog), 02.05.2013
[Bo(m)bbier]
"Είναι γαμώτο ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ και στοιχειώνει σιγά σιγά, τα βράδια, τα κακοξυπνημένα πρωινά.
Γίνεται μια εμμονική συνήθεια όπως ακριβώς και οι παλιότεροι δίσκοι... γιατί είναι πανέμορφος.
είναι άνοιξη.." (9.8/10)
[ολόκληρη η κριτική]

LiFO.gr, 01.05.2013
[Άρης Δημοκίδης]

AVOPOLIS, 30.04.2013
[Χάρης Συμβουλίδης]
"Οι Κόρε.Ύδρο. δεν έβγαλαν τον δίσκο που περίμενα από εκείνους. Έγραψαν ωστόσο και πάλι τις κομματάρες που θα κάνουν τη διαφορά και θα τους επιτρέψουν να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους, παραμένοντας πρωταγωνιστές χωρίς (ποιοτικό) αντίπαλο στη δική τους γενιά." (7/10) [ολόκληρη η κριτική]


KY78

Όλη η Αλήθεια για τα Παιδιά του '78

ATRAKTOS, 07.10.2009
[Τάσος Φιλόπουλος]
"...είναι ένας δίσκος για να στοιχειώσει τις σκέψεις σας και να ξαπλώσει δίπλα σας στο κρεβάτι και να σας πάρει αγκαλιά. Εκεί είναι η αλήθεια του, στην συντροφιά που δίνει..." [ολόκληρη η κριτική]

e-go.gr, 03.10.2009
[Γεωργία Λαιμού]
"Προσωπικώς, αυτό που απόλαυσα περισσότερο στο παρόν ακρόαμα είναι τα διάφορα σόλο των μουσικών οργάνων (άλτο σαξοφώνων τε και πιάνων), τον καλό ήχο των τσέλο, βιολιών και των ωραιότατων πνευστών καθώς και την απαλότητα κομματιών όπως το "Εδώ μιλάνε για λατρεία", για παράδειγμα. Αυτό που με "έδιωξε" από την ακρόαση είναι η φωνή του Π.Ε. Δημητριάδη, η οποία δεν συνάδει (κυριολεκτικώς) με τα λεγόμενα και τα παιζόμενα. Γενικώς όμως οφείλω να πω ότι ως ποπ η παρούσα είναι πολύ καλή και 'ανήσυχη'." [ολόκληρη η κριτική]

HiTECH [M3 REVIEW], 07-08.2009
[Σπύρος Αλεξόπουλος;]
"[...] τα 15 τραγούδια του «Όλη η Αλήθεια για τα Παιδιά του '78»[, καθώς] εγκαταλείπονται αμαχητί στο ρεύμα ενός ερωτικού σπαραγμού που τα διαβρώνει και τα μουδιάζει, ενώ η έντονη ηλεκτρική συνιστώσα του παρελθόντος -εκείνη που επέτρεπε καθαρτήριες κλιμακώσεις και διαφυγές- είναι πλέον απούσα χάριν ενός πιο έντεχνου, αλλά και μονότονου προφίλ" (**½/*****) [ολόκληρη η κριτική]

ΑΡΙΣΤΕΡΑ!, #268 (05.06.2009)
[;]
"Σκοτεινή αλλά και ωμή στιχουργική που διαφοροποιείται αρκετά από τα καθιερωμένα της ελληνόφωνης σκηνής και αποδίδει την ατμόσφαιρα της ελληνικής επαρχίας, και ήχος που συνδυάζει επιρροές από Χατζιδάκι αλλά και από τη δεκαετία του '80 (Smiths κ.ά.) σε μια δουλειά με την πάντα ιδιαίτερη αισθητική των Κόρε Ύδρο." [ολόκληρη η κριτική]

SONIK, #48 (06.2009)
[Άρης Καραμπεάζης]
"Δεκαπέντε και ένα τραγούδια, που συγκρατούνται σε στάση αναμονής από τους δημιουργούς τους, μην τυχόν και ξεσπάσει καμιά μπόρα καταιγιστικού rock και πλακώσει την «Αλήθεια» τους. «Φίλε φυλάξου από τα σουξέ» λένε σε στιλ ακροστοιχίδας ο ένας στον άλλον, καθώς παραδίδουν στους φανατικούς τους ένα δίσκο που θα αργήσουν να τον κατανοήσουν όσο και να τον αγαπήσουν. [...] Συγκινητικά ύπουλο, σχεδόν θα κρύβεστε όταν θα αρχίσετε να το απολαμβάνετε πραγματικά" (!!!!/!!!!!) [ολόκληρη η κριτική]

AVOPOLIS, 12.06.2009
[Διονύσης Κοτταρίδης ή Νίκος Σαραφιανός;]
"Το Όλη Η Αλήθεια Για Τα Παιδιά Του ’78 είναι άλμπουμ μεταβατικό, άλμπουμ ενηλικίωσης και λοιπών εξελικτικών δυνάμεων. Κοντοστέκεται σε σημαντική κοψιά της πορείας, πολεμώντας να αποτινάξει βάρη και να βρει διεξόδους μη κονσερβοποιημένες στην ατέλειωτη indie γραμμή παραγωγής. Αλίμονο αν αποτελέσει το τέλος της διαδρομής..." (***/***** ή 6/10;) [ολόκληρη η κριτική]

ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ, 11-17.06.2009
[Αργύρης Ζήλος]
"Δίχως το πυκνό ηλεκτρικό επίστρωμα, εκθέτουν ευθέως τις πληγές τους - και να που ορθώνονται στιχουργικά ακέραιοι κι ας τους αλέθει ο έρως. [...] Ένα κουβάρι αντιφάσεις που την άκρη του ποτέ δε θα ξεμοναχιάσεις και που, ακριβώς, σε σέρνει να ντυθείς αρτίστας κι όχι λ.χ. διαφημιστής. " (****/*****) [ολόκληρη η κριτική]

FREE (06.2009)
[Φώτης Βαλλάτος]
" Αν υπήρχε θεός, αυτός θα ήταν ο «έντεχνος» δίσκος της δεκαετίας"
[ολόκληρη η κριτική]

ATHENS VOICE, 27.05.2009
[Μάκης Μηλάτος]
"Η «φτηνή ποπ για την ελίτ» μετατράπηκε σ’ ένα άλμπουμ ενηλικίωσης, μελαγχολίας, πικρών διαπιστώσεων, ερωτικών μπερδεμάτων, πίστης και ποιητικής διάθεσης." (***/*****) [ολόκληρη η κριτική]

ROCKAP.gr, 20.05.2009 [Νίκος Deggial]
"Όμορφο άκουσμα δε λέω, αλλά με λίγες ενορχηστρωτικές διαφοροποιήσεις: δηλαδή από την στιγμή που ένας δίσκος πρέπει να έχει μια ακουστική διαφοροποίηση, χρειάζεται μία αλλαγή αν όχι στα όργανα και στον ήχο τους στον τρόπο που χρησιμοποιούνται στην ενορχήστρωση, ίσως να ήταν πιο ενδιαφέρον το όλο θέμα." [ολόκληρη η κριτική]

MiC, 20.05.2009
[Πάνος Πανότας]
"Κρατάω απ' αυτό το cd τρία μόλις ανήσυχα κι ενδυναμωμένα κομμάτια και περιμένω αμήν και πώς αυτά τα παιδιά να ξεπεράσουν την εν λόγω εγκλωβιστική φάση, να ξαναγράψουν ως νέοι και να ξαναβρούν την αμεσότητα. Και να τη βρουν μ' όλα της τα λάθη." (6,5/10) [ολόκληρη η κριτική]

ΠΟΠ+ΡΟΚ, #341 / ΔΙΦΩΝΟ, #161 (05.2009)
[Θοδωρής Κανελλόπουλος]

"Αφού έφυγαν όλοι οι session μουσικοί που συνεργάστηκαν τόσο για την πραγματοποίηση της Φτηνής Ποπ όσο και στα live που ακολούθησαν, οι Κόρε. Ύδρο. με τα βασικά τους μέλη μόνο, αυτήν τη φορά αλλάζουν τελείως και τον ήχο τους." / "Ένα πραγματικό αριστούργημα που με πολλαπλές ακροάσεις φανερώνει τη δυναμική και το μεγαλείο του." [ολόκληρες οι κριτικές: ΠΟΠ+ΡΟΚ | ΔΙΦΩΝΟ]

PING PONG RADIO, 11.05.2009
[Παναγιώτης Σταθόπουλος]
"Το συμπέρασμα που εξάγει κανείς μετά από την επαφή του με την δουλεία αυτή, είναι ότι οι Κερκυραίοι εμμένουν στην παγία τακτική τους να μην προσκολλώνται σε μουσικές τάσεις και να αναμασούν εμπορικά στυλάκια." [ολόκληρη η κριτική]

ROCK-ELLINIKO.gr, 07.05.2009
[Βασίλης Σαλάκος]

"Το δυνατό σημείο των Κόρε Ύδρο κατά την γνώμη μου είναι η μουσική τους. Αυτό συμβαίνει και στον «Όλη η αλήθεια για τα παιδιά του ?78». Ο Νέος δίσκος κινείται στο ύφος που μας έχουν συνηθίσει πράγμα που συνεπάγεται ποικίλες μουσικές αναζητήσεις, μελαγχολικές και ταξιδιάρικες συνθέσεις και έντονο εσωστρεφή στίχο. Ένας δίσκος πιο «ώριμος» και μεστός από τους προηγούμενους αλλά και δυσκολότερος σαν άκουσμα." [ολόκληρη η κριτική (αναζήτηση: "κόρε")]

LiFO, #156 (07.05.2009)
[M. Hulot]
"...είναι η καλύτερη δουλειά τους μέχρι τώρα, με στίχους ακόμα πιο προσωπικούς που τσακίζουν, μελωδίες οικείες, ενορχηστρώσεις που θυμίζουν Χατζηνάσιο και κομμάτια που 30 χρόνια πριν θα ήταν χιτ. Ένας απολαυστικός ελληνόφωνος δίσκος, από κάθε άποψη." (****/*****) [ολόκληρη η κριτική]


ΦΠΓΤΕ

Φτηνή Ποπ για την Ελίτ

METAL DEFIANCE fanzine, #14
[Belfegor]
"Οι ΚΟΡΕ. ΥΔΡΟ. είναι μια κολεκτίβα ανθρώπων με απίστευτες μουσικές και πνευματικές αναζητήσεις, που δεν φοβούνται να εκτοξεύσουν την όλη αισθητική μιας καλλιτεχνικής κυκλοφορίας πολλά σκαλιά πιο πάνω από οτιδήποτε συνηθισμένο και χιλιοακουσμένο." [ολόκληρη η κριτική]

MiC, #714 (19.06.2006)
[Μπάμπης Αργυρίου]
"...σου αφήνουν μια θετική και αισιόδοξη γεύση, πράγμα σπάνιο για ελληνόφωνο γκρουπ. Οι συνθήκες της επαρχίας κάτω από τις οποίες δημιουργούν το κάνουν να αξίζει διπλά. Ο Παξινίτικος ήλιος μάλλον έχει κάνει το θαύμα του." (8/10) [ολόκληρη η κριτική]

AVOPOLIS, 05.06.2006 | (αδελφό) έντυπο περιοδικό SONIC, #18 (06.2006)
[Χριστιάννα Φινέ]
"Μπορεί το πρώτο άκουσμα να σε αφήσει απορημένο, μετά όμως από τη δεύτερη ακρόαση η ένταξη στην «ελίτ» θα γίνει κάτι παραπάνω από αναγκαία, γιατί το συναίσθημα που θα σου αφήσει θά ’ναι πρωτόγνωρο, γιατί ίσως και να σε πάει εκεί που δεν είχες το κουράγιο να ονειρευτείς πως μπορείς να πας." (****/***** ή 8/10; | ****½/*****) [ολόκληρη η κριτική | ξανα η κριτική (με την προσθήκη μισού άστρου)]

ELLE, 06.2006
[Π. Παυλίδης]
"Είναι από τις λίγες φορές που η ελληνική περιφέρεια βγάζει ένα τόσο «ψαγμένο», σε στίχο και μουσική ποπ-ροκ γκρουπ" (9/10) [ολόκληρη η κριτική]

ΗΧΟΣ [MUSIC BANK], #398 (05.2006)
[Μάνος Μπούρας]

"Κατά κάποιο τρόπο φέρνουν στο νου το Μάνο Χατζιδάκι. Είναι ρηξικέλευθοι και ανοιχτόμυαλοι όπως κι εκείνος, αλλά με απόλυτα προσωπικό και σύγχρονο όραμα." (^^^^/^^^^^) [ολόκληρη η κριτική]

TRANZISTOR, 03.05.2006
[Άγγελος Κ.]
"Oι Κόρε Υδρο κάνουν αυτό που κάποιοι άλλοι δεν τολμούν να κάνουν τόσα χρόνια στο ελληνόφωνο ροκ. Με DIY + φιλοδοξία, όπως λένε οι ίδιοι, κάνουν με ευλάβεια το μνημόσυνο στο άψυχο σώμα της ελληνόφωνης ροκ σκηνής και παίρνουν το χρίσμα ως οι νέοι βασιλιάδες της." [ολόκληρη η κριτική]

ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο [ένθετο ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΟ - ΙΔΕΕΣ], #18.527, 29-30.04.2006
[Χάρη Ποντίδα]

"Συνδυασμός «βρώμικου» ήχου, παραμορφώσεων, ηλεκτρονικών πειραματισμών και λυρικών μελωδιών, αλλά (κυρίως) έντονο άρωμα ξεχωριστής ταυτότητας (από το πρώτο κομμάτι)." [ολόκληρη η κριτική]
HiTECH [ένθετο M3 REVIEW, #33], 05.2006
[Σπύρος Αλεξόπουλος]
"Εκλεκτικό ηλεκτρικό pop όραμα, γέννημα παιδείας, ποικιλίας ακουσμάτων και έφεσης στον πειραματισμό. [...] Στίχοι που δίνουν έναν παράλληλο δικό τους αγώνα στο ίδιο γήπεδο για να μοιραστούν στο τέλος με τη σύνθεση και την ερμηνεία το βάθρο του νικητή." (***½/*****) [ολόκληρη η κριτική]

PENTHOUSE, #88 (05.2006)
[Δημήτρης Κλάδης]

"Ό,τι πιο έξυπνο, ρομαντικό, δυνατό, ειλικρινές, απολαυστικό έχω ακούσει. Θα το λατρέψετε..." (8,5/10) [ολόκληρη η κριτική]
SIGNATURE EXCLUSIVE by Diners  (άνοιξη 2006)
[Φώτης Βαλάτος]
"«Στοιχειωμένο» από τη μεγάλη κερκυραϊκή μουσική παράδοση, αλλά ταυτόχρονα εντελώς δυτικότροπο, κολυμπάει στους ωκεανούς της μελαγχολικής lo-fi της νεοϋορκέζικης σκηνής με στίχους σουρεαλιστικά ερωτικούς και πολυεπίπεδες συνθέσεις που του δίνουν τον τίτλο ενός από τους σημαντικότερους ελληνόφωνους ποπ δίσκους" [ολόκληρη η κριτική]

ΔΙΦΩΝΟ, #127 (04.2006)
[Μιχάλης Παπαμακάριος]

"Από τα φωνητικά και τα παιξίματα έως τους στίχους, όλα φαντάζουν σκοπίμως επιτηδευμένα [...] Οι Κόρε. Ύδρο. με τη Φτηνή Ποπ για την Ελίτ εκκρεμούν μεταξύ μιας μπάντας των φοιτητικών αμφιθεάτρων και ενός συγκροτήματος επιτηδευμένης ποπ αισθητικής, το οποίο πασχίζει να ξεχωρίσει, σαν αυτό να είναι αυτοσκοπός." [ολόκληρη η κριτική]

e-go.gr, 07.04.2006
[Γεωργία Λαιμού]
"Εξαιρετικά... αλλόκοτα στιχάκια (με attitude), παράξενη ματιά που βλέπει τα πράγματα λοξά (όπως πρέπει να κάνει κάθε καλλιτέχνης που σέβεται τα μάτια του) και μια ποιητική διάθεση που ρίχνει στο ψαχνό κι όποιον πάρει ο Χάρος." [ολόκληρη η κριτική]

ΠΟΠ+ΡΟΚ, #321 (04.2006)
[Δημήτρης Αργυρόπουλος]
"Η κολεκτίβα συνεχίζει στο ίδιο λυρικό και σε σημεία μελοδραματικό μοτίβο με το, επίσης δικής της σπιτικής παραγωγής, ντεμπούτο χωρίς να παρεκκλίνει από την αισθητική του, μόνο που τώρα το αποτέλεσμα είναι πιο ολοκληρωμένο." (8/10) [ολόκληρη η κριτική]

ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ, 06-13.04.2006
[Αργύρης Ζήλος]

"...σπέρνουν το χάος στην καφενόβια βλακεία του ελληνικού τραγουδιού." (****½/*****) [ολόκληρη η κριτική]

ESQUIRE, 03.2006
[;]
"Εκτός από το ότι αξίζουν υπόκλιση για την επιλογή του τίτλου, βάζουν τα (κοκάλινα) γυαλιά στις αντίστοιχες μπάντες από το Ιλινόις, το Πόρτλαντ, το Ορλάντο ή τη Νεμπράσκα που πουλάνε τις νέο-φολκ σκηνές τους σε όλο τον κόσμο. Και ναι τραγουδάνε στα ελληνικά και είναι από την Κέρκυρα." (4/5)

ATHENS VOICE, 23.03.2006
[Μάκης Μηλάτος]
"Mια παρέα από την Kέρκυρα φτιάχνει δροσερή, φρέσκια και έξυπνη ποπ, βασισμένη κυρίως στους κιθαριστικούς ήχους της δεκαετίας του '80 και του '90 χωρίς να απουσιάζουν οι progressive αλλά και οι post rock αναφορές, ενώ οι στίχοι τους ακούγονται σημερινοί, έχουν χιούμορ και έξυπνες ιδέες." (***/*****) [ολόκληρη η κριτική]

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 18.03.2006
[Δώρα Αμαραντίδου]
"Το γκρουπ «Κόρε. Ύδρο.» κυκλοφόρησε ένα εξαιρετικό άλμπουμ με τίτλο «Φτηνή ποπ για την ελίτ», με μουσική που ξεπερνά τα ελληνικά όρια και αγγίζει το ρεύμα της progressive ροκ, με κυρίαρχο τον ήχο των πλήκτρων." [ολόκληρη η κριτική]

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ, 16.03.2006
[;]
"Ένας πολύ συμπαθητικός δίσκος που, συγκρινόμενος με τη συνήθη παραγωγή της ελληνικής μουσικής πραγματικότητας, ακούγεται μέχρι και σπουδαίος, επειδή «στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος»." [ολόκληρη η κριτική]

ELECTROWAVE, 26.02.2006
[Αντώνης Λιβάνης]
"Οι ΚΥ παίζουν σχεδόν μόνοι τους στο γήπεδο, αλλά αντί να λειτουργεί ανασταλτικά αυτή η γνώση (γιατί είναι βέβαιο πως το γνωρίζουν), μετατρέπονται στον ιδανικό ανταγωνιστή του εαυτού τους, υπερβαίνοντας πρωτίστως τις προσωπικές τους παρελθοντικές κατακτήσεις." (8/10) [ολόκληρη η κριτική]


ΑΟΤΕ

Αν Όλα Τέλειωναν Εδώ

OVERDUB fanzine, άνοιξη 2005
[Χρήστος Καρράς]
"Το «Αν Όλα Τέλειωναν Εδώ» μπολιάζει τη rock μουσική με μια σειρά από πειραματικά τεχνάσματα στον τομέα της παραγωγής, με χατζιδακικές μελωδίες, με τολμηρές κιθαριστικές παραμορφώσεις που προκαλούν την έκπληξη και την αμηχανία και με προσθήκες εγχόρδων που γλυκαίνουν το σύνολο. Η δεύτερη μεγάλη έκπληξη έχει να κάνει με τους στίχους..." [ολόκληρη η κριτική]

ΜΕΤΡΟ, τεύχος 98 (01.2004)
[Αποστόλης Καπαρουδάκης]
"Δίσκος που τις στιγμές που ακούγεται ακατέργαστος μας υποδεικνύει ότι όσο περισσότερο θα μας κατακλύζει η ομογενοποίηση της σύγχρονης ελληνικής μουσικής τόσο πιο απρόσμενες και οξείες θα προκύπτουν οι διαφορές της." [ολόκληρη η κριτική]

AVOPOLIS, 09.12.2003
[Μάνος Μπούρας]
"Το άλμπουμ είναι σαν ένα όνειρο μέσα στο οποίο είσαι χαμένος, μα τόσο παράδοξο και πρωτόγνωρο που δεν θέλεις να το εγκαταλείψεις. Ζήστε το!" (***½/***** ή 7/10;) [ολόκληρη η κριτική]

ΔΙΦΩΝΟ, #99 (12.2003)
[Αλέκος Παπαδόπουλος]
"Κόρε. Ύδρο. σημαίνει να δηλώνεις την παρουσία σου στον κόσμο μέσα από μια μουσική που γεφυρώνει τη ρομαντική κατάθλιψη με την εφιαλτική παράνοια, γνωρίζοντας πόσο κοντά βρίσκονται, χρησιμοποιώντας γι' αυτό μια σχεδόν πρωτοφανή ευθεία μέθοδο ακουστικής ενορχήστρωσης και εύθραυστης ερμηνείας μαζί με αγωνιώδεις ηλεκτρονικούς θορύβους." [ολόκληρη η κριτική]

ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ, 14-20.11.2003
[Αργύρης Ζήλος]
"Νιώθω ότι, επί σκηνής, οι τέσσερις Κερκυραίοι με το απίστευτο όνομα θα δίνουν δραστικότερη διέξοδο τόσο στα, ενίοτε θυελλώδη, ηλεκτρικά τους σχήματα όσο και στον έντονο ρομαντισμό τους που, αν και όχι αμελητέος ως μελωδική ποιότητα, χρειάζεται δουλειά ως έντεχνη εκφορά." (**/*****)

INROCK, #97 (καλοκαίρι 2003)
[Αποστόλης Μπασιακούρας]
"Έίναι ίσως το μοναδικό συγκρότημα στην Ελλάδα που συνδυάζει τόσες πολλές επιρροές μαζί και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. [...] Προσέξτε αυτό το συγκρότημα. Έχει προοπτικές για πολύ μεγάλα πράγματα στο μέλλον." [ολόκληρη η κριτική]

ROCK+ROLL (πρώην ΠΟΠ+ΡΟΚ), #287 (06.2003)
[Μάρω Αγγελοπούλου]
"Lo-fi, jazz, underground rock (εμφανέστατη η επίδραση των Velvet Underground), μέχρι και χαρακτηριστικά της μουσικής του Μάνου Χατζιδάκι μπουρδουκλώνονται στο συνθετικό γουδοχέρι των Κερκυραίων «Κόρε. Ύδρο.»" (6/10) [ολόκληρη η κριτική]

ATRAKTOS, 27.05.2003
[Χρήστος Αρβανιτίδης]
"Οι μουσικοί από την Κέρκυρα σε αυτό το πρώτο τους άλμπουμ, για ακόμη μία φορά δηλώνουν ότι η καλή και «ψαγμένη» μουσική μπορεί να γεννηθεί και μακριά από τα μολυσμένα μουσικά κέντρα των καλοντυμένων μουσικών παραγωγών. Γιατί ευτυχώς η καλή δημιουργία δεν χρειάζεται «κέντρα» για να ανθίσει, και για καλή μας τύχη δεν τελειώνουν όλα εδώ!" [ολόκληρη η κριτική]

Η ΑΥΓΗ, #8.731 (24.05.2003)
[Σάκης Μαντζάνας]
"Μια μουσική πλουραλιστική και πολυσύνθετη που δύσκολα της αποδίδεις άλλον χαρακτηρισμό από το «σύγχρονη», αν και οι ρίζες της είναι φυσικά στο rock, άνεση στο να κινούνται με επάρκεια σε ένα πλήθος οργάνων και μια γνήσια ποιητική στιχουργική διάθεση συνιστούν μια δουλειά απρόσμενα μεστή και ολοκληρωμένη." [ολόκληρη η κριτική]

MiC, #418 (19.05.2003)
[Πάνος Πανότας]
"Οι τέσσερις αυτοί Κερκυραίοι πέτυχαν να ξαφνιάσουν εδώ, με ένα σύνολο υλικού που [...] μιλάει [...] μια τολμηρή, συγκροτημένη, όπου απαιτείται εξηλεκτρισμένη, γλώσσα, η οποία χορεύει με τους όρους της μοναξιάς, του καθημερινού άγχους, της αγάπης, της φιλίας, της ιδιοτυπίας ενίοτε, χωρίς άλλους κωδικούς πρόσβασης πέρα από τα αυτοβιογραφικά, ανθρώπινα αισθήματα. Γι' αυτό και την νιώθουμε τόσο αληθινή." (8/10) [ολόκληρη η κριτική]

ROCK ΟΝ, #3 (05.2003)
[Δημήτρης Σειρηνάκης]
"Παίζουν rock με προσωπικότητα, χαρακτηριστικό στυλ, πολυδουλεμένο στίχο, πολύ καλό ήχο και παραγωγή και (βασικότατο) άφθονο συναίσθημα. [...] Για τους υπόλοιπους (που έχουν στις προτεραιότητες τους τις rock κυκλοφορίες) δεν θα βρουν κάτι καλύτερο αυτή την εποχή." (7,5/10) [ολόκληρη η κριτική]